Home > Redactie

Redactie

Henk Post heeft als professionele schrijver talloze artikelen geschreven op de gebieden bedrijfskunde, strategie, informatietechnologie, communicatie en theologie. Hij schreef in de jaren 1980 een van de eerste praktische boeken over de management buy-out. In de jaren 1990 schreef hij vooral over de toegevoegde waarde van informatietechnologie. In Exploring Corporate Strategy, 's wereld best verkochte boek op het gebied van ondernemingsstrategie (meer dan 600.000 gebruikers) onder redactie van Gerry Johnson, Kevan Scholes & Richard Whittington, schreef hij een casestudy over Baan Company en haar webstrategie. Hij heeft een uitgebreide ervaring met de redactie van rapporten, beleids- en discussienota's, business proposals, white papers, bedrijfsgeschiedenissen en andere professionele teksten. Zo leverde hij een bijdrage aan het boek van de ondernemer Jan Baan, De weg naar marktleiderschap, dat in 2005 is verschenen bij Prentice Hall (ISBN 90-430-0878-8).
de_weg_naar_leiderschapexploring-corporate-strategydynamic_enterprise_klpraktijkbuyout_klongoing_innovation_klbusiness_computing_mit_baan_kl

Laatst aangepast (donderdag 17 juni 2010 10:49)